Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

30 septembrie 2010

Serenissima,fenomenul de maree sau orasul care pluteste intre ape.

Pentru ca nu pot sa pastrez doar pt.mine fotografiile facute in acest oras superb,va las sa-l admirati asa cum l-am surprin eu:cladiri impresionante,poezie si legende plutitoare,istorie zbuciumata.














Un comentariu:

  1. Din toate calatoriile mele, Venetia mi-a placut in mod special pentru ca pastreaza ceva din aerul Evului Mediu: putin infricosator, dar si romantic. Am fost chiar anul acesta, in luna mai. Am avut si ceva aventuri, ne-am pierdut bagajele in ultima zi, noroc ca biletul de avion era deja cumparat prin aerolines si n-am avut probleme.

    RăspundețiȘtergere