Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

3 august 2010

Pregatiri pentru Japonia

Fix intr-o saptamana , vom fi in drum spre Japonia.Am inceput cu lista de bagaje.
Emotii?Nu prea.
M-am documentat cat am putut de mult , am adunat si "stocat"informatiile , acum nu-mi mai ramane decat sa astept cuminte intilnirea cu o alta cultura,o alta civilizatie.Intilnirea cu altceva.


Ideea de a vizita Japonia , ne-a venit in urma cu aprox.1 an , mai precis de prin septembrie cand s-a anuntat ridicarea vizelor pt.Romania."Mergem?"m-a intrebat sotul meu.Nu am dat un raspuns pe loc pt.ca recunosc, putin m-a cam speriat aceasta idee.Raspunsul l-am dat dupa vreo cateva zile.Desigur,pozitiv.Ce nu stie el este faptul ca in momentul in care am privit harta metroului din Tokyo,am ramas ... ca la dentist.Mi-a trebuit ceva timp sa ma lamuresc cum stau lucrurile in ceea ce priveste transportul.Apoi am cautat un hotel.Apoi am cautat biletele de avion.Si in final , prin luna februarie-martie am si confirmat.Din momentul acela,ne-am anuntat prietenii,familia ca plecam pt.11 zile ,in august,in Japonia.Acasa la Shogun-marele general.

Deci :

1)Cazare : http://www.parkhoteltokyo.com/
2)Bilete avion http://www.klm.com/travel/generic/index.html
Bucuresti-Amsterdam-Tokyo.
3)Excursie :
http://www.jtb-sunrisetours.jp/JTB.SunriseTours/frontend/tour.aspx?TariffCode=TYOOF800

Restul programului o sa ni-l organizam acolo.
Ne revedem pe 23 august !

Un comentariu:

  1. Abia astept sa te intorci si sa ne comunici impresiile tale. Anul viitor as vrea sa merg si eu in Japonia. Poti sa spui mai multe, te rog, despre itinerar, cazare, transport in interiorul Japoniei?

    RăspundețiȘtergere