Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

28 august 2010

O zi la fotografiat

Imi pare rau ca fotografiile sunt asa mici;dar sper ca mesajul lor sa fie perceput de cei ce le privesc.

Capitala Japoniei-Tokyo, este unica.Insasi Japonia este unica.Probabil ca intr-o zi ne vom intoarce aici;pt.ca mai sunt multe de vazut.Si daca vom reveni, ne vom caza la Hotel Park,vom zbura cu KLM-ul si vom avea in buzunar in jur de 1000 euro.Si desigur un telefon 3G.
Am raspuns tuturor celor care m-au intrebat despre aceste lucruri 'administrative'.

Despre transport :am folosit de la Aeroportul-Narita spre hotel si retur Airport Limousine Bus http://www.limousinebus.co.jp/en/ 

Biletele se pot procura din aeroport;tot de acolo am luat si un abonament de 2 zile pt.metrou , cu calatorii nelimitate.
Doar ca am fost 'obligati' sa folosim  metroul de stat.Pt.ca exista si linii particulare.Se poate calatori cu abonamente zilnice, bilete cumparate de la automate - aproape in fiecare statie exista cate un panou pe care scrie cat te costa bileteul din punctul A in punctul B sau poti lua o calatorie la pretul minim iar diferenta o platesti la iesire.Biletul nu se arunca pe parcursul calatoriei pt.ca acesta trebuie verificat inainte de iesire.Toate explicatiile sunt in limba japoneza si engleza.Trebuie doar cautat semnul specific retelei Tokyo Metro.
http://www.tokyometro.jp/global/en/index.html

Si ca orice lucru frumos,vacanta s-a sfarsit ...Raman amintirile si gandul ca intr-o zi vom reveni din nou aici !




































Traditional si modern;totul la un loc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu