Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

8 iulie 2010

La Defence

La Defence du Paris este o zona relativ noua , dedicata sediilor de firme.Parizienii nu au cladiri din sticla cu zeci de etaje construite prin zona istorica a Parisului.Doar aici ,in Bucuresti , veti gasi printre cladirile vechi ,turnuri din sticla,moderne.
Am ajuns in acest cartier , intr-o duminica pe la ora 10.Lumina nu a fost prea clara pt.fotografii, dar m-am straduit sa fac totusi cateva.
Accesul in aceasta zona se face cu metroul sau RER.
Metrou :Grande Arche de la Defense (linia 1)
Esplanade de la Defense (linia 1)
RER : linia A
Am vazut un loc foarte original!Printre toate cladirile acestea inalte,in aerul SF pe care ai senzatia ca il respiri,gasesti zone pietonale spatioase unde ti-e drag sa stai sa bei o cafea...
Cum s-au gandit parizienii astia la toate:birouri,mall-uri,parcari,parcuri...
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu