Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

31 mai 2010

Sfarsit de primavara la Viena


Am aterizat pe aeroportul din Viena , vineri 28 mai , in jurul orei 12.00.Spre surprinderea mea si contrar celor afisate pe diverse site-uri,vremea a fost excelenta.Si sincer , intr-un fel arata Viena iarna si altfel vara.

Scopul principal al acestei vizite a fost concertul lui Andre Rieu.Biletele le-am cumparat inca din luna noiembrie a anului trecut.Si cum am avut ceva timp la dispozitie , dupa ce ne-am cazat,asa cum era de asteptat am plecat ...

...sa ne plimbam...













sa mancam... ceva dulce,ceva picant



si sa bem bere...



Nu voi insista foarte mult pe amanunte gen cazare si/sau transport , pentru ca internetul este plin de informatii.Va voi spune ca am stat la Hotel Senator http://www.senator-hotel.at/en/home/


Serviciile bune cred ca pot compensa locatia care nu este foarte centrala.Dar cum au un transport in comun foarte bine pus la punct,deplasarea nu ar trebui sa fie o problema.






4 comentarii:

  1. salut
    Ziceai ca ai stat la hotel senator?
    Ce parere ai despre acest hotel?(mentionez ca o sa vizitez si eu impreuna cu sotia in iulie; anul curent)?
    Ceva informatii legate de zona din imprejurul hotelului ar fi binevenite (daca se poate si niste poze).

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.
    Hotelul este foarte curat.De fapt,camerele sunt foarte curate si moderne.Micul dejun - bufet suedez-este variat si bogat.
    Despre zona:nu este foarte central , dar in fata hotelului exista o statie de tramvai care te poate duce pina la statia de metrou U6 statia "Alserstrasse" sau pina la statia parca Schottentor.Oricum pe site-ul hotelului gasesti o harta.Exista in apropiere un unde se mananca bine si la preturi acceptabile.
    Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere