Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

2 mai 2010

In Ceahlau








Imi amintesc de cele mai frumoase zile de vacanta.La Durau,in Ceahlau.Iarna,zapada,vin fiert,ceai,schi si un traseu foarte frumos pina la Cabana Fantanele.In ziua de 31 decembrie in jur de ora 13.00 (in mod normal acasa ,probabil ca,eram in bucatarie ) am ajuns la cabana.Nu a fost foarte greu de urcat desi am avut si zapada si gheata.Efortul a fost rasplatit pe masura acolo sus:liniste si un peisaj magnific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu