Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

28 aprilie 2010

Ora de istorie... in Paris


Am revenit in Paris in anul 2009.De data aceasta programul nostru a fost mult mai relaxat.Am avut ocazia sa revizitez locurile care mi-au intrat in suflet , sa fotografiez si iar sa fotografiez.Am regasit Parisul plin de farmec...

..... plin de muzee in care exponatele au fost aduse, in urma conflictelor armate sau a acordurilor diplomatice, din toate partile lumii. Din acest punct de vedere, Luvrul detine recordul absolut pe mapamond ca valoare istorica si artistica.


























Turnul Eiffel este pentru Paris ceea ce este Statuia Libertatii pentru New York, Big Ben pentru Londra sau Kremlin pentru Moscova





Cocotata in varful colinei Montmartre,se gaseste biserica Sacre-Coeur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu