Sa facem cunostinta :

Bucuresti, Romania
Suntem Cristina si Adrian !Bine ati venit pe blogul nostru.Ideea de baza:calatoria. Ne place sa calatorim.In tara sau nu , valorile noastre , ale mele si sotului meu , sunt amintirile si fotografiile pe care le adunam din diverse destinatii.Ne organizam singuri:bilete de avion,hoteluri,obiective de vizitat etc. Suntem incantati sa va impartasim cate ceva din modul nostru de organizare ,experiente si mai ales din fotografiile adunate de prin calatoriile noastre!

28 aprilie 2010

O zi la Disneyland Paris

http://www.disneylandparis.com/

Pentru o zi , recunosc, am redevenit copii.Si sunt foarte incantata ca am avut ocazia sa vadem personajele desenelor animate vazute cand eram copii.
Sunt doua parcuri Studiourile Walt Disney si Disneyland Park.Intrarea a costat in jur de 60 euro/persoana si ne-am rezervat pt.aceasta placere o zi intreaga;de la ora 10 pinala ora 21!Si daca nu se inchidea parcul, probabil am fi stat mai mult.Pe cuvantul meu!






In Tara Domnului Fez...





Seara in parcul de distractii...



...si nelipsita parada a personajelor de desene animate.







Palatul Printesei ....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu